کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

علی نقی وند
کارشناس مدیریت بازرگانی از دانشگاه ارومیه
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک از دانشگاه تبریز
وبلاگ پیش رو شامل مطالب و گردآوری های اینجانب و نیز علایق مدیریتی، شیوه های نوین تجارت، امور بازرگانی، بانکداری و سرمایه گذاری می باشد.

وبلاگی که مشاهده می فرمایید وبلاگیست شخصی که در آن نویسنده به بیان دیدگاه های شخصی ، آموخته ها، دانسته ها و علاقه مندی های خود می پردازد . امید است مورد پسند واقع گردد.

مکاتبه با بنده:
nagivand[at]live.com

***********
آدام گئدر آد قالار
یاخچی پیسدن آغیززدا بیر داد قالار

آی سی دی ال (ICDL)

جمعه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۲:۳۱ ق.ظ
سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــام

امروز با اجازه خودمو بقیه برو بکس با دوستم رفتیم تا امتحان رایانه کار درجه دو رو بدیم که شامل آی سی دی ال 1 و 2 میشه و امتحانش تو فنی و حرفه ای برگزار شد.

اینقد اینجور امتحان هار و دوس دارم که نگو! هیچی نخونده بودم و رفتم نشستم سر جلسه امتحان. اینم بگم واسه قبولی باید 50% بتونی جواب بدی. منم از 40 تا سئوال به 19 تاش به طور قطع پاسخ درست دادم از 21 تای بقیه هم 99.99% اطمینان میدم که حداقل دو سه تا جواب صحیح می زنم و به این آسونی از امتحان قبول میشم.

البته این مرحله اول امتحان هستش و مرحله دوم که قسمت عملیش هست بعد قبولی تو این آزمون گرفته میشه. امیدوارم قبول بشم. واسه خودم دعا میکنم. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر شما: (leave a comment)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی