کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

علی نقی وند
کارشناس مدیریت بازرگانی از دانشگاه ارومیه
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک از دانشگاه تبریز
وبلاگ پیش رو شامل مطالب و گردآوری های اینجانب و نیز علایق مدیریتی، شیوه های نوین تجارت، امور بازرگانی، بانکداری و سرمایه گذاری می باشد.

وبلاگی که مشاهده می فرمایید وبلاگیست شخصی که در آن نویسنده به بیان دیدگاه های شخصی ، آموخته ها، دانسته ها و علاقه مندی های خود می پردازد . امید است مورد پسند واقع گردد.

مکاتبه با بنده:
nagivand[at]live.com

***********
آدام گئدر آد قالار
یاخچی پیسدن آغیززدا بیر داد قالار

وداع با کیملیک :-(

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۳۲ ب.ظ

چند وقتی بود که وبلاگم(www.kimlik.ir) با مشکل فنی CPU مواجه شده بود و هر از چند گاه مسدود می شد و علت آن این بود که در راه اندازی آن از هاست رایگان استفاده کرده بودم و با توجه به اینکه هیچ اعتباری به هاست رایگان نمی باشد و از طرفی در حال حاضر امکان فراهم سازی هاست پولی بایم مقدور نبود لذا به وبلاگ فعلی مهاجرت نمودم.

البته این وبلاگ محدود است و قابلیت های سایت قبلی را ندارد اما این اطمینان هست که مطالبم در امنیت خواهند بود و مشکلات سایت توسط تیم سرویس وبلاگدهی بیان برطرف خواهد شد و حال با خیال راحت می توانم به نشر مطالبم بپردازم.

و متاسفانه با توجه به اینکه اعتبار دامنه kimlik.ir رو به پایان است و امکان اتصال دامنه محبوبم به این وبلاگ ممکن نبود لذا آن را تمدید ننمودم و تا 1 ماه دیگر دامنه مذکور لغو خواهد شد.

اما خبرنامه وبلاگم هنوز به قوت خود باقیست.

آدرس وبلاگ جدیدم هم به شرح ذیل می باشد:

http://naghivand.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر شما: (leave a comment)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی