کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

علی نقی وند
کارشناس مدیریت بازرگانی از دانشگاه ارومیه
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک از دانشگاه تبریز
وبلاگ پیش رو شامل مطالب و گردآوری های اینجانب و نیز علایق مدیریتی، شیوه های نوین تجارت، امور بازرگانی، بانکداری و سرمایه گذاری می باشد.

وبلاگی که مشاهده می فرمایید وبلاگیست شخصی که در آن نویسنده به بیان دیدگاه های شخصی ، آموخته ها، دانسته ها و علاقه مندی های خود می پردازد . امید است مورد پسند واقع گردد.

مکاتبه با بنده:
nagivand[at]live.com

***********
آدام گئدر آد قالار
یاخچی پیسدن آغیززدا بیر داد قالار

۱۰ برند برتر تجاری سال ۲۰۱۲

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۴۲ ب.ظ



همانند هر سال اینبار نیز ۱۰۰ برند تجاری برتر دنیا از سوی موسسه اینتر برند معرفی شدندکه امسال نیز همانند گذشته کوکا کولا در صدر قرار دارد با برندی به ارزش ۷۷۸۳۹ میلیون دلار که نسبت به سال گذشته با ۸ % افزایش همراه بوده است.

برای مشاهده سایر برنده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید:

 

 

برند اپل نیز با ۸ پله صعود نسبت به سال ۲۰۱۱ در مقام دوم قرار گرفته است. IBM نیز با یک پله سقوط در جایگاه سوم قرار گرفته و گوگل نیز مثل سال گذشته در رتبه چهارم جدول است اما با افزایش ارزش ۲۶ درصدی!.

در رتبه پنجم ماکروسافت قرار دارد که ۲ پله نسبت به سال ۲۰۱۱ کاهش داشته است و پس از آن جنرال الکتری با ۱ پله سقوط در جایگاه ششم می باشد. مک دونالد و اینتل نیز با یک رتبه سقوط به ترتیب در جایگاه های  هفتم و هشتم قرار دارند.

سامسونگ نیز با سعود وحشتناک ۱۰ پله ای خود را به جایگاه ۹ این جدول رسانیده است آنهم با افزایش ارزش ۴۰ درصدی و تویتا هم با یک پله صعود در جایگاه دهم قرار دارد و بعد از آنهم بنز در مقام ۱۱ می باشد. و دو برند HP و DISNEP نیز دیگر در میان ۱۰ برند برتر دنیا نیستند همچنین سال گذشته هر ۱۰ برند دنیا متعلق به کشور آمریکا بودند اما امسال دو برند سامسونگ کره جنوبی و تویتای ژاپن به جمع ۱۰ برند برتر دنیا راه یافته اند.

جهت دانلود فایل کامل ۱۰۰ برند برتر سال ۲۰۱۲  به همراه اطلاعات تکمیلی برند ها لطفا کلیک بفرمایید.(۹ مگابایت)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر شما: (leave a comment)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی