کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

علی نقی وند
کارشناس مدیریت بازرگانی از دانشگاه ارومیه
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک از دانشگاه تبریز
وبلاگ پیش رو شامل مطالب و گردآوری های اینجانب و نیز علایق مدیریتی، شیوه های نوین تجارت، امور بازرگانی، بانکداری و سرمایه گذاری می باشد.

وبلاگی که مشاهده می فرمایید وبلاگیست شخصی که در آن نویسنده به بیان دیدگاه های شخصی ، آموخته ها، دانسته ها و علاقه مندی های خود می پردازد . امید است مورد پسند واقع گردد.

مکاتبه با بنده:
nagivand[at]live.com

***********
آدام گئدر آد قالار
یاخچی پیسدن آغیززدا بیر داد قالار

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۰ ثبت شده است

چرا فایل زیر رو دانلود نمیکنی؟

فایل موجود در این پست یک فایل 198 کیلوبایتی پاورپوینت هستش که خیلی جالبه! باور نداری امتحان کن فقط 198 کیلو بایته!

برای دانلود اینجا کلیک کنید تا صفحه دانلود ظاهر بشه و بعد دانلود کنید و لذتش رو ببرید.

انصافا اگه خوشت اومد تو نظرات بهم بگو  :)

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۲:۵۷
اگرچه تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روش های ترویج کسب و کار در بین صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی است اما افزایش روزافزون کسب و کارهای جدید و گرایش تمامی آنها به سمت تبلیغات به عنوان تنها ابزار ترویج سازمانی، شرکت ها را بر آن داشته است که بدون رعایت استانداردهای تبلیغات در اینترنت و غافل از ارزیابی حرکت رقبا تنها با صرف هزینه های تبلیغاتی گزاف در بمباران تبلیغاتی قرن 21 پا به میان بگذارند. امروزه بازاریابی در فضای مجازی به یک کسب و کار مدرن تبدیل شده و بسیاری از صاحبان مشاغل را درگیر خود ساخته است. به طوری که شرکت ها به هر طریقی می کوشند تا ورود خود را به میدان رقابت از طریق وب سایت هایشان اعلام کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۲:۵۲
سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــام

امروز با اجازه خودمو بقیه برو بکس با دوستم رفتیم تا امتحان رایانه کار درجه دو رو بدیم که شامل آی سی دی ال 1 و 2 میشه و امتحانش تو فنی و حرفه ای برگزار شد.

اینقد اینجور امتحان هار و دوس دارم که نگو! هیچی نخونده بودم و رفتم نشستم سر جلسه امتحان. اینم بگم واسه قبولی باید 50% بتونی جواب بدی. منم از 40 تا سئوال به 19 تاش به طور قطع پاسخ درست دادم از 21 تای بقیه هم 99.99% اطمینان میدم که حداقل دو سه تا جواب صحیح می زنم و به این آسونی از امتحان قبول میشم.

البته این مرحله اول امتحان هستش و مرحله دوم که قسمت عملیش هست بعد قبولی تو این آزمون گرفته میشه. امیدوارم قبول بشم. واسه خودم دعا میکنم. :)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۲:۳۱