کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

علی نقی وند
کارشناس مدیریت بازرگانی از دانشگاه ارومیه
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک از دانشگاه تبریز
وبلاگ پیش رو شامل مطالب و گردآوری های اینجانب و نیز علایق مدیریتی، شیوه های نوین تجارت، امور بازرگانی، بانکداری و سرمایه گذاری می باشد.

وبلاگی که مشاهده می فرمایید وبلاگیست شخصی که در آن نویسنده به بیان دیدگاه های شخصی ، آموخته ها، دانسته ها و علاقه مندی های خود می پردازد . امید است مورد پسند واقع گردد.

مکاتبه با بنده:
nagivand[at]live.com

***********
آدام گئدر آد قالار
یاخچی پیسدن آغیززدا بیر داد قالار

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۰ ثبت شده است

در این پست، خلاصه یک کتاب رو گذاشتم که از سایت getAbstract دانلودش کردم که همانند سایر کتاب های این کتابخانه عظیم الکترونیکی در 5 صفحه توسط مجوز انتشارات هاروارد بیزینس اسکول خلاصه شده است.  اسم کتاب آنسوی نوآوری و حل چالش های اجرایی هست (The other side of innovation) که توسط ویجای گوینداراجان و کریس تریمبل تألیف شده است. امیدوارم ازش استفاده ببرید. وقتی ترجمه و تایپش تموم بشه ترجمه اش رو هم برا دانلود میزارم. برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود کتاب آنسوی نوآوری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۰ ، ۱۷:۵۲
سلام

امروز می خوام یه سایتی رو بهتون معرفی کنم که در اون می تونید خلاصه کتب بازرگانی در تمامی زمینه های ( مدیریت و رهبری، ریسک، استراتژی، فروش و بازاریابی، کارآفرینی و ... ) را پیدل نموده و در قالب های pdf و صوتی و ... دانلود نمایید.

البته برای استفاده از این سایت ابتدا می بایست عضو گردید و سپس استفاده نمایید. درضمن سقف دانلود رایگان محدود است و برای استفاده از تمامی امکانات می بایست به عضویت پولی در بیایید.

آدرس سایت گفته شده بدین صورت می باشد:       www.getabstract.com 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۰ ، ۱۸:۳۶