کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

علی نقی وند
کارشناس مدیریت بازرگانی از دانشگاه ارومیه
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک از دانشگاه تبریز
وبلاگ پیش رو شامل مطالب و گردآوری های اینجانب و نیز علایق مدیریتی، شیوه های نوین تجارت، امور بازرگانی، بانکداری و سرمایه گذاری می باشد.

وبلاگی که مشاهده می فرمایید وبلاگیست شخصی که در آن نویسنده به بیان دیدگاه های شخصی ، آموخته ها، دانسته ها و علاقه مندی های خود می پردازد . امید است مورد پسند واقع گردد.

مکاتبه با بنده:
nagivand[at]live.com

***********
آدام گئدر آد قالار
یاخچی پیسدن آغیززدا بیر داد قالار

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

آیا از بیکاری خسته شده اید و به دنبال شغلی مناسب می گردید؟ و یا نه شغل دارید و از درآمد کم آن ناراضی هستید؟ و یا اینکه با مشکل مدیریت پس اندازهای خود رو به رو هستید و نمی توانید تصمیم بگیرید با تورم موجود چگونه ارزش پس اندازهای خود را حفظ نمائید و در عین حال از آنها سود بدست بیاورید؟

بهترین راه برای پاسخ به این نیاز ها ورودی عاقلانه به بازار سرمایه می باشد به نحوی که با پس انداز خود می توانید چرخ های تولید و اشتغال را رونق ببخشید، برای خود درآمدی داشته باشید و در عین حال وجوه مازاد خود را مدیریت نمائید.

 مطمئنا کسانی که بدون دانش لازم و یک مرتبه وارد بازار سرمایه شوند شکست خواهند خورد لذا بهترین راه کسب دانش شیوه صحیح ورود به بازار سرمایه و سرمایه گذاری در آن می باشد.

سرمایه گذاران بازار سرمایه روش های متنوعی را برای انتفاع از بازار بورس برای خود دارند که برخی در کوتاه مدت و برخی در بلند مدت نتیجه می دهد و باالطبع روش های کوتاه مدت نیازمند وقت و دغدغه بیشتری می باشد اما در روش های بلند مدت در ابتدا با انتخاب سهام مناسب و آتیه دار و سرمایه گذاری در آن و زیر نظر گرفتن آن می توان به سود های کلانی دست یافت. روش تحلیل بنیادی یکی از روش های کسب سود بلند مدت در بورس می باشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۵

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۱۷

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳