کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

منیم کیملیگیم بو دونیادا

کیملیک - Kimlik

علی نقی وند
کارشناس مدیریت بازرگانی از دانشگاه ارومیه
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک از دانشگاه تبریز
وبلاگ پیش رو شامل مطالب و گردآوری های اینجانب و نیز علایق مدیریتی، شیوه های نوین تجارت، امور بازرگانی، بانکداری و سرمایه گذاری می باشد.

وبلاگی که مشاهده می فرمایید وبلاگیست شخصی که در آن نویسنده به بیان دیدگاه های شخصی ، آموخته ها، دانسته ها و علاقه مندی های خود می پردازد . امید است مورد پسند واقع گردد.

مکاتبه با بنده:
nagivand[at]live.com

***********
آدام گئدر آد قالار
یاخچی پیسدن آغیززدا بیر داد قالار

سلام

به وبلاگ شخصی من خوش اومدید، امیدوارم از بودن در این وبلاگ لذت برده باشید. 

وبلاگی که مشاهده می نمایید تارنمای شخصی اینجانب علی نقی وند می باشد که در آن به بیان مطالب دلخواه خود و علاقه مندی هایم می پردازم و امید است تا شاید برای افراد دیگری نیز  مفید و موثر باشد ولی در کل این وبلاگ شخصی است و شاید چیزی برای عرضه کردن برای سایرین نداشته باشد اما برای شخص بنده محتویات این وبلاگ جالبه و اینکه باور زندگی من این هست که آدم بتونه در تعامل با دیگران به اشتراک دانسته هاش بپردازه و خوشبختانه این وبلاگ تونسته تعامل و ارتباط بنده رو با دوستان قدیمی حفظ کنه و در عین حال فرصت های شناخت افراد جدیدی رو بهم بده.

متاسفانه به دلیل مشغله های زندگی نمی تونم همیشه وبلاگ رو بروز نگه دارم ولی مطمئنا مطالبی رو که از نظرم ارزش خوندن داشته باشند(سوای مطالبی که سلائق شخصیم هستن) رو در این وبلاگ به اشتراک خواهم گذاشت.

اما در مورد خودم باید بگم که بنده دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی هستم! در مورد این رشته اگر سئوالاتی داشته باشید با کمال میل می تونم راهنمائی تون کنم (البته سئوالاتی که مستلزم زمان زیادی نباشند ولی مطمئنا هیچ پیامی رو بی پاسخ نمی زارم )

از عزیزانی هم که مطالب جدید و با محتوائی دارند استقبال می کنم و ممنونم از بزرگانی که احیانا اشکالات مارو گوشزد بفرمایند.

در صورت نیاز به ارتباط  با اینجانب می توانید با ایمیل nagivand[at]live.com مکاتبه بفرمائید.

به امید موفقیت و کامیابی همه انسانهای پاک و شریف دنیا

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی